فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۱-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۸۴۳۴
انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۱-۰۸-۱۳۹۴

قبوض آب و برق یکی می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: با بررسی های انجام شده در پی تجمیع قبوض آب و برق هستیم.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید محمد هاشمی اظهار داشت: با بررسی های انجام شده در پی تجمیع قبوض آب و برق هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران افزود: این موضوع ازطریق برگزاری جلساتی در پژوهشگاه نیرو در حال بررسی است تا هزینه های مالی و زمانی کاهش یابد.

وی تصریح کرد: حدود 30 درصد از شبکه توزیع برق تهران فرسوده بوده که برای بازسازی نیاز به هزار میلیارد تومان دارد.

به گفته هاشمی طی 6 ماهه نخست سال جاری برای کاهش تلفات برق 37 میلیارد تومان هزینه شده است که از طریق این کاهش تلفات 44 میلیارد تومان کسب درآمد کردیم.
برچسب ها: تجمیع قبوض ، آب و برق
ارسال به دوستان
جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد