فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۴۲۹۰
انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۴

کارگران گم شده معدن طبس زنده بیرون آمدند

دبیر ستاد بحران طبس از نجات چهار کارگر مفقود شده معدن ذغال سنگ نگین طبس خبر داد و گفت: این کارگران همگی در سلامت کامل هستند.

علیرضا خلیلی در گفت‌و‌گو با ایلنا افزود: براثر آبگرفتگی که بامداد امروز در معدن ذغال سنگ نگین رخ داد، چهار نفر از کارگران این معدن مفقود شدند که بلافصله برای یافتن کارگران عملیات تخلیه آب معدنبرای یافتن کارگران مفقود شده آغاز شد که خوشبختانه این عملیات با موفقیت به اتمام رسید و کارگران سالم نجات یافتند.

هنوز علت اصلی این آبگرفتگی اعلام نشده اما طبق شنیده‌های منابع ایلنا احتمال دارد ریزش سقف تونل به دلیل دلیل آبگرفتگی و نفوذ آبهای زیر سطحی بوده است.

معدن ذغال سنگ نگین که زیر نظر بخش خصوصی اداره می‌شود در ۸۰ کیلومتری شهر طبس قرار دارد و از قرار معلوم نزدیک به ۳۵۰ کارگر در آن مشغول کارند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کارگران ، معدن ، نگین
ارسال به دوستان
 وداع تلخ با جام جهانی/ جام مِی و خونِ دل هر یک به کسی دادند!/ 10 واقعیت را نادیده نگیریم چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی سه زمین‌لرزه بزرگ اخیر در آمریکا، ژاپن و ونزوئلا بی‌ارتباط به هم بودند پلیس با خودروی جدید به خیابان آمد (+عکس) تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟ تاریخ‌سازی رامین رضاییان؛ عبور از رکورد ۲۰ ساله گل‌محمدی وداع دراماتیک تیم ملی ایران با جام جهانی ۲۰۲۶ تصویری از یک بازار در شهر «کازرون»؛ 100 سال قبل ستون نویس ورزشی آمریکا: تیم ملی ایران قربانی سیاست و تبعیض و بی عملی فیفا شد اتاق اصناف: فاکتورهای کاغذی دیگر اعتبار ندارند شهرهایی که قواعد سفر را تغییر می‌دهند (+عکس) دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان