فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۹-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۶۳۶۵
انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۹-۰۶-۱۳۹۴

دانشمندی که ۱۲ سال حمام نرفته است!

یک دانشمند آمریکایی با مضر دانستن استحمام برای بدن، تأکید کرد ۱۲ سال است حمام نرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از "سومریه نیوز"؛ "دیوید اویتلوک" -یکی از دانشمندان شیمی آمریکا- با تأکید بر اینکه باکتری‌های مفید بدن هنگام استحمام، با چرک‌ها از بین می‌روند، گفت: "۱۲ سال است که حمام نرفته‌ام."

"اویتلو" افزود: "من ۱۲ سال است که حمام نرفته‌ام؛ چراکه معتقدم باکتری‌های مفید بدن، هنگام شستشو همراه چرک‌ها از بین می‌روند و به دنبال آن بدن سیستم دفاعی عادی خود را ازدست می‌دهد."

این دانشمند آمریکایی گفت: "اکسید نیتروژنی که این باکتری‌ها تولید می‌کنند، ضد اکسیداسیون هستند و به شادابی، طراوت و زیبایی پوست کمک می‌کنند؛ علاوه براین این باکتری‌ها، آمونیاک، اوره و دیگر ترشحات را از روی پوست به خود جمع می‌کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دانشمند ، حمام
ارسال به دوستان
«پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد