فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۳۸۶۴
انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۴

امارات: جریمه 450 هزار تومانی برای ته سیگار

امارات: جریمه 450 هزار تومانی برای ته سیگار
شهرداری ابوظبی افرادی که ته سیگار خود را به خیابان بیاندازند 450 هزار تومان جریمه می کند.
 
شهرداری ابوظبی اعلام کرد از ابتدای سال 2015  تا ماه آگوست، 562 مورد جرم مربوط به انداختن ته سیگار در خیابان های ابوظبی ثبت کرده است.
 
به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه سعودی الریاض، مسوولین شهرداری پایتخت امارات بیان کردند: هر کس ته سیگار خود را در خیابان بیندازد، به پرداخت جریمه نقدی 500 درهم (معادل 450 هزار تومان) محکوم خواهد شد.
 
علاوه بر پرداخت جریمه نقدی، فرد مجبور است ته سیگار خود را از خیابان بردارد.
 
شهرداری ابوظبی بر اهمیت پای بندی به قوانینی که برای حفظ محیط زیست، سلامت و بهداشت عمومی در شهر وضع شده اند تاکید کرد و افزود: کمپین های بیداری و راهنمایی شهروندان در این باره را گسترش خواهد داد.
 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: امارات ، ته سیگار
ارسال به دوستان
ایران، سومین تیم برتر آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶ تعطیلی رواق کشوردوست به دلیل حفظ حرمت مکانی که به نام رهبر شهید انقلاب بود... از ورود خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث در ایام اربعین جلوگیری شود شانس موفقیت مذاکرات پیش‌رو را بالا می‌دانم مشمولان متولد سال ۸۷ برای شرکت در پیاده روی اربعین نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند چرا تانک‌های روسی کوچک‌تر هستند؟ /راز پنهان پشت ظاهری متفاوت ترامپ برای پول‌درآوردن رئیس جمهور شد بانک‌ها زیر آتش هکرها / فیلترینگ چگونه شبکه بانکی را آسیب‌پذیر کرد؟ اسپیس‌ایکس خط لوله گاز می‌سازد!  وداع تلخ با جام جهانی/ جام مِی و خونِ دل هر یک به کسی دادند!/ 10 واقعیت را نادیده نگیریم چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی سه زمین‌لرزه بزرگ اخیر در آمریکا، ژاپن و ونزوئلا بی‌ارتباط به هم بودند پلیس با خودروی جدید به خیابان آمد (+عکس) تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟