فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۳۱-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۱۳۰۶۰
انتشار: ۱۱:۳۴ - ۳۱-۰۵-۱۳۹۴

جمع‌آوری دیش‌های ماهواره در دستور کار پلیس است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در واکنش به خبری درباره جمع‌آوری دوباره دیش‌های ماهواره گفت: این موضوع اقدام جدیدی نیست.

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به این که طرح جمع‌آوری دیش‌های ماهواره از گذشته در دستور کار پلیس بوده است، افزود: مرجع قضایی پیش‌تر در خصوص جمع‌آوری دیش‌های ماهواره حکم صادر کرده و پلیس به عنوان ضابط قضایی همچنان جمع‌آوری دیش‌های غیرمجاز را انجام می‌دهد، اجرای این دستور کار جدیدی نیست که ادعا کنیم پلیس انجام آن را بار دیگر از سر گرفته است.

ارسال به دوستان
رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم