فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۰۷۵۶۹
انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۴

مسمومیت 22 مسافر سعودی و بحرینی در مشهد

 22 مسافر سعودی و بحرینی در مشهد مسموم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش عصرایران، کنسول عربستان سعودی در مشهد با اعلام این خبر به روزنامه الحیات روز جمعه گفت که کنسولگری پیگیر وضعیت این افراد است.

گفته شده که استفاده از سس مایونز تاریخ گذشته در رستوران هتل، دلیل مسمومیت اعلام شده است.

قبل از این هم مرگ 4 شهروند سعودی و مسمومیت 30 نفر دیگر از مسافران این کشور در یکی از هتل های مشهد خبرساز شده بود.

کنسول سعودی وعده داده است هتل را تحت پیگیری قضایی قرار می دهد و در صورت درخواست آسیب دیدگان، تقاضای غرامت خواهد کرد.

این مسافران سعودی و بحرینی بعد از درمان، از بیمارستان مرخص شده اند.

برچسب ها: بحرین ، سعودی ، مشهد
ارسال به دوستان
پروتون ویرا وقتی وانت بود! (+عکس) پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی و بارش باران در مازندران استادیوم آکرون؛ شاهکار معماری فوتبالی در مکزیک (+عکس) عراقچی: کشورهای منطقه اجازه ندهند از خاکشان به ایران حمله شود مرسدس بنز به رنگ قرمز سیگنال (+عکس) با سعدی در گلستان : به تیشه کس نخراشد ز رویِ خارا گِل / چنان که بانگِ درشت تو می‌خراشد دل (+صدا) عارف: مهمانان خارجی از جمعه برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید وارد ایران می‌شوند ماهی مرکب خون‌آشام؛ موجود اسرارآمیز اعماق اقیانوس وزارت خارجه : بمباران شیمایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است ایران بدشانس‌ترین تیم تاریخ جام‌های جهانی پوتین: اوکراین در تمامی خطوط در حال عقب‌نشینی است انگلیس اجرای توافق ایران و آمریکا را ضروری دانست احقاق حق بازنشستگان با اجرای حکم کلان قضایی به ارزش ۸۶ هزار میلیارد تومان سقوط هواپیما در فرانسه؛ ۱۱ نفر کشته شدند ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟