فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۵-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۲۷۲۶
انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۵-۰۴-۱۳۹۴

تلفات گرما در پاکستان از 1000 تن گذشت

بیش از 1000 تن طی چند روز گذشته در پاکستان به دلیل گرما جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، گرمای شدید در جنوب غربی پاکستان از روز شنبه باعث شده که تعداد زیادی از مردم به بیمارستان‌ها منتقل شوند.

بیشترین میزان مرگ و میر در شهر ساحلی کراچی بوده و 950 نفر در این شهر جان خود را از دست داده‌اند. یک بنیاد خیریه به خبرگزاری فرانسه گفته است که میزان تلفات می‌تواند به 1500 تن برسد.

به گزارش بی‌بی‌سی، حداقل 40 هزار نفر به دلیل گرمازدگی و از دست دادن آب بدن در بیمارستان بستری شده‌اند. قطع پیاپی برق در شهر و

کمبود آب هم باعث بالا رفتن تلفات شده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: گرما ، پاکستان
ارسال به دوستان
چرا بلانشو «فوکو» را نویسنده‌ای در فضای ادبی می‌خواند؟ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا