فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۵-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۴۵۸۰
انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۵-۰۲-۱۳۹۴

یک دانشجوی دانشگاه تهران خودکشی کرد

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه تهران گفت: دانشجوی دانشگاه تهران به دلیل مشکلات خانوادگی روز گذشته دست به خودکشی زد.

سید احمدرضا خضری در گفتگو با مهر، در خصوص خبر خودکشی یکی از دانشجویان دانشگاه تهران گفت: خبر خودکشی این فرد که دانشجوی دانشگاه تهران بوده متاسفانه صحت دارد و علت و چرایی اقدام وی در دست بررسی کامل قرار دارد.

وی با بیان اینکه اقدام به خودکشی این دانشجو خارج از دانشگاه صورت گرفته اظهار داشت: بررسی های فعلی نشان می دهد که این فرد دارای مشکلات خانوادگی و روحی بوده و دست به خودکشی زده است.

مهدی مزروعی سبدانی دانشجوی ترم هشت دانشگاه تهران، ورودی سال ۱۳۸۷ و ساکن تهران بود که روز گذشته با پریدن از روی پل مدیریت دست به خودکشی زد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
وداع دراماتیک تیم ملی ایران با جام جهانی ۲۰۲۶ تصویری از یک بازار در شهر «کازرون»؛ 100 سال قبل ستون نویس ورزشی آمریکا: تیم ملی ایران قربانی سیاست و تبعیض و بی عملی فیفا شد اتاق اصناف: فاکتورهای کاغذی دیگر اعتبار ندارند شهرهایی که قواعد سفر را تغییر می‌دهند (+عکس) دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد که بجنگد، اطلاعی ندارم (+فیلم) هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود