فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۱۷۶
انتشار: ۱۳:۴۴ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۴

چرا گرفتن سلفی در جشنواره کن ممنوع شد؟

عصر ایران
وی همچنین گرفتن عکس سلفی را کاری بی‌نهایت مضحک و مسخره خواند.
گرفتن عکس سلفی روی فرش قرمز کن ممنوع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان "تیری فریمکس" رئیس جشنواره کن اعلام کرد: اگرچه تمایلی برای ممنوع کردن این عمل ندارد اما از آنجا که گرفتن عکس سلفی باعث طولانی شدن مراسم فرش قرمز می شود زمان بندی برنامه جشنواره با مشکل رو به رو خواهد شد. اگر افراد حاضر در جشنواره تصمیم بگیرند هر چند قدمی که برمیدارند یه عکس سلفی بگیرند مراسم به کندی پیش خواهد رفت.

وی همچنین گرفتن عکس سلفی را کاری بی‌نهایت مضحک و مسخره خواند.

البته هیچ قانون یا کنترل خاصی برای بازیگران و هنرمندان حاظر در جشنواره گذاسته نشده تا آنها را از گرفتن سلفی منع کند اما از آنها خواسته شده تا حد امکان عکس سلفی نگیرند.

پیش از این ممنوعیت مشابه در چند موزه، جشنواره موسیقی و برخی اماکن عمومی نیز اعمال شد.
برچسب ها: سلفی ، جشنواره کن
ارسال به دوستان
سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان نتانیاهو تهدید به استعفا از لیکود کرد آغاز مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در تهران هشدار جدی به واحدهای صنعتی متخلف در استفاده از ماینر آتش‌سوزی گسترده در بلوار توس مشهد؛ ۱۰۰ درخت خاکستر شد
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟