فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۲۳-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۱۷۷۸
انتشار: ۱۸:۱۸ - ۲۳-۱۱-۱۳۹۳

کنسرت علی لهراسبی با حضور رضا رویگری

عصر ایران
رویگری دلیل مشکلات جسمی‌اش را این‌گونه بیان کرد: پس از فیلم «شاهگوش» سکته کردم و صدا و قدرت حرکتم را از دست دادم.

مهمان ویژه کنسرت علی لهراسبی در اصفهان، رضا رویگری بود که به دلیل سکته، وضعیت جسمی‌ مناسبی نداشت.

به گزارش ایسنا، این خواننده شامگاه گذشته (چهارشنبه 22 بهمن ماه) در حالی بر روی صحنه سالن «نگین نقش جهان» رفت که این سالن مملو از جمعیت بود.

لهراسبی با تشکر از جمعیتی که برای برنامه او آمده بودند، گفت: کنسرت‌های اصفهان همیشه بهترین کنسرت‌های من می‌شود و اصلا نمی‌دانم چرا کنسرت‌ها در اصفهان خوب از آب در می‌آید؟ شاید مردم هنر دوستش چنین اتفاقی را رقم می‌زنند که همه خوانندگان دوست دارند، حتماً در اصفهان بارها و بارها اجرا داشته باشند.

انتقاد رویگری از ممنوع‌التصویر شدنش

مهمان ویژه برنامه نیز رضا رویگری بازیگر بود که به دلیل سکته، توانایی راه رفتن نداشت و دست چپش نیز قدرت تکان خوردن نداشت و به سختی بر روی صندلی سن قرار گرفت و دقایقی با مردم صحبت کرد.

رویگری دلیل مشکلات جسمی‌اش را این‌گونه بیان کرد: پس از فیلم «شاهگوش» سکته کردم و صدا و قدرت حرکتم را از دست دادم.

او از چهار سال ممنوع‌التصویر شدندش پس از سریال «مختارنامه» انتقاد کرد و افزود: شاید رسانه ملی می‌خواست این‌گونه هدیه‌ای برای بازی در مختارنامه به من داده باشد.

رویگری ادامه داد: من نمی‌دانم باید برای کدام مشکل گریه و برای کدام دعا کنم، در حال حاضر هم گرد و غبار اهواز و هم بی‌آبی زاینده‌رود نیازمند گریه و دعا هستند.

پاشایی حسی است که بی‌واسطه به مردم منتقل می‌شود

در ادامه با قرار گرفتن گروه14 پشت سازهای خود لهراسبی قطعه "شرشر بارون" را اجرا کرد، قطعه‌ای که از ساخته‌های زنده یاد مرتضی پاشایی بود و به همین دلیل لهراسبی از او با نام "حس بی‌واسطه" نام برد و گفت: پاشایی حسی است که بی‌واسطه به مردم منتقل می‌شود.

"اونی که مدعی بود عاشقته" نام قطعه دومی بود که لهراسبی برای اجرا در اصفهان در نظر گرفته بود و پس از اجرای این قطعه، امین قیاسی به تک‌نوازی پرداخت و دستانش را بر روی ساز تخصصی‌اش پرکاشن کوبید و هنرمندانه نواخت.

لهراسبی قطعه "هنوز عادت ندارم" را برای اجرای سوم انتخاب کرده بود. قطعه‌ای که سالن هماهنگ با لهراسبی آن را اجرا کردند. قطعه بعدی تیتراژ سریال "دلنوازان" بود، تیتراژی که مردم هم‌صدا با لهراسبی آن را خواندن.

" حرف‌های ناگفته"، " همه چیز آنجا است" نیز دو قطعه دیگری بود که لهراسبی اجرا کرد.

"هر شب" قطعه دیگری بود که علی لهراسبی برای بار دوم از مرتضی پاشایی نام برد و گفت: پاشایی هر شب را برای خود ساخته بود، اما آن را به من هدیه کرد. اگر تشییع جنازه مرتضی یکی از بزرگترین و عجیب‌ترین اتفاقات کشور شد به دلیل این بود که مرتضی قلب بزرگ و وسیعی داشت.

در ادامه لهراسبی قطعه "حس غریب" و "قلبم" را به صحنه برد و به درخواست مردم که اجرای "فاصله‌ها" را انتظار داشتند پاسخ داد و آخرین اجرای خود را به "فاصله‌ها" اختصاص داد.

آهنگی که تمام سالن یک‌صدا با لهراسبی خواندند و او را بارها مجبور به سکوت کردند تا شنونده باشد نه خواننده.

گروه موسیقی 14 به رهبری فربد یزدانفر (کیبورد و رهبر ارکستر) ،امین قیاسی (پرکاشن) مجید ترکاشوند (ساکسوفون)، سینا ذکایی (فلوت) ، امید بنکدار (گیتار باس) و آرش مقدم ( درامز )، علی لهراسبی را در این برنامه همراهی می‌کردند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده