فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۱۱۵۸
انتشار: ۲۲:۵۶ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۳

عمران زاده: من و مهدی رحمتی داداشیم

عصر ایران
حنيف عمران‌زاده مي‌ گويد استقلال براي برد به زمين آمده بود.

حنيف عمران‌زاده مي‌ گويد استقلال براي برد به زمين آمده بود.

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، عمران‌زاده گفت: آنها خیلی بسته بازی کردند اما خوشحالم که این تیم را با تمام بازیکنان خوب استقلالی اش شکست دادیم. ما برای برد به زمین آمده بودیم و حقمان سه امتیاز بود.

او ادامه داد: صحنه گل را درست ندیدم. فقط وقتی که رحمتی ضربه سر من را دفع کرد، فکر می‌ کنم لگد خودش به گلویم خورد و من چیزی متوجه نشدم. به هر حال خوشحالم که بردیم.

عمران‌زاده همچنین درباره قهر و آشتی اش با رحمتی هم گفت: من و مهدی داداشیم. اصلا قهر نبودیم که بخواهیم آشتی کنیم. ما با هم داداش می‌ مانیم.
برچسب ها: عمران زاده
ارسال به دوستان
رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم