فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۹۷۶۶
انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۳

22 بهمن، آخرین مهلت برای مشمولان غایب

 جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا شرایط توجیه غیبت مشمولان غایب را تشریح کرد. سردار ابراهیم کریمی درباره شرایط توجیه غیبت مشمولان از سربازی گفت: «در حال حاضر تا 22 بهمن‌ماه تنها اضافه خدمت تمامی مشمولان غایب بخشیده شده و می‌توانند به سربازی بروند البته تبعات و مجازات ناشی از این غیبت همچنان سر جایش است.

به گزارش ایسنا، به‌عنوان مثال مشمول غایب نمی‌تواند از یکسری مزایا و تسهیلات یا معافیت‌ها استفاده کند. او افزود: «اما به‌طور کلی بعد از 22 بهمن اگر کسی بخواهد اضافه خدمتش بخشیده شود باید برای این موضوع در واحد خدمتی‌ خودش اقدام کرده و برابر قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی به فرماندهان با جایگاه‌های مختلف با آنان برخورد می‌شود و اگر مثلا فردی کار مناسبی انجام دهد یا موارد دیگر ممکن است بخشی یا تمام اضافه خدمتش بخشیده شود.»
 

ارسال به دوستان
تدوین دستورالعمل‌های ویژه HSE برای مراسم تشییع رهبر شهید سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان نتانیاهو تهدید به استعفا از لیکود کرد آغاز مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در تهران هشدار جدی به واحدهای صنعتی متخلف در استفاده از ماینر
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟