فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۷۵۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۷۵۷۴
انتشار: ۱۴:۱۵ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۳

نماینده مجلس: ای کاش ما در حصر بودیم

محمود نبویان، نماینده مجلس و عضو ارشد جبهه پایداری، در مراسم گرامی‌داشت شهید نواب صفوی: محل حصر را دیده‌ا‌م، ‌ای کاش ما آنجا بودیم، کبابش به جاست، استخرش به جاست، همه‌چیز به جاست و بهترین پزشکان باید از او مراقبت کنند. (منبع: ایسنا)
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نماینده مجلس ، حصر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۶۳
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Malaysia
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
1
251
خداوندا ، دعا و ارزو بندگانت را اجابت كن .
قيس احمدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
2
181
حاجي خوشي زده زير دلت يا مزاح مي فرمائيد.
راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری)