فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۵۶۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۰-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۵۶۲۳
انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۰-۱۰-۱۳۹۳

با خوردن بادام، چربی شکمتان را از بین ببرید

عصر ایران
محققان پس از بررسی مشاهده کردند گروه دوم، چربی شکم، پهلو و ران آنها کمتر شده بود و سطح کلسترول آنها نیز کاهش پیدا کرده بود.
یک تحقیق در آمریکا نشان داد خوردن تعدادی بادام در روز چربی شکم را از بین می‌برد.

به گزارش فارس، به گفته محققان دانشگاه پنسیلوانیا در آمریکا مصرف 42 گرم بادام در روز باعث از بین رفتن چربی‌های شکم و صاف شدن آن، کاهش کلسترول و مشکلات قلبی می‌شود.
 
محققان برای رسیدن به این نتیجه طی 12 هفته بر روی 52 فرد چاق آزمایش انجام دادند؛ در ابتدا این افراد به دو گروه تقسیم شدند، آنها یک رژیم غذایی عادی داشتند اما برای میان وعده به گروه اول یک کیک موز و به گروه دوم تعدادی انگشت شمار بادام داده می‌شد که هر دو میان وعده به یک اندازه یعنی 160 کالری داشتند.
 
محققان پس از بررسی مشاهده کردند گروه دوم، چربی شکم، پهلو و ران آنها کمتر شده بود و سطح کلسترول آنها نیز کاهش پیدا کرده بود.
 
همچنین این مطالعه نشان داد ارتباط بین چربی ذخیره شده، کلسترول بد و بیماری‌های قلبی عروقی وجود دارد و این افراد در معرض خطر هستند.
برچسب ها: بادام ، پنسیلوانیا
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
0
21
آقای عزیز گرانه گران
captcha
منشاء آلودگی نفتی ۳.۲ هکتار ساحل و ۹ هکتار از آب‌های ساحلی قشم و هنگام کجاست؟ یک مقایسه ساده درباره قیمت ها/ با پول یک ماست پرچربِ امروز، سال ۹۵ چه چیز هایی می شد خرید؟ احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران: هیچ جناح و گروهی نباید موفقیت‌های جنگ را به خود نسبت دهد عربستان سعودی: آغاز فعالیت ائتلاف دریایی با مشارکت 13 کشور تلگرام 13 ساله شد/ تعداد کاربران ایرانی تلگرام چقدر است؟ زمین تهران یا شهرستان؛ پولتان کجا بیشتر رشد می‌کرد؟ زمان بازی ایران و روسیه در کازان میکرودرام؛ پاسخی به مخاطب کم‌حوصله دنیای پرشتاب امروز صدور ۱۶۰ فرمان ضد زن در افغانستان، در حکومت پنج ساله طالبان فروش بنزین به قیمت تمام شده (لیتری ۸۷ هزار تومان) فعلا متوقف شد / طرح فروش بنزین به شیوه دهه 60 نقش راهبردی سمن‌ها در مقابله با اعتیاد و صیانت از بهبودیافتگان چرا رسیدن به مریخ این قدر دشوار است؟ راز «7 دقیقه وحشت» واکنش‌ آمریکا به سفر پوتین به جزیره مورد مناقشه با ژاپن از ۲۱۷ هتل پایش‌شده در تهران، تنها ۴ هتل تأییدیه ایمنی دارند تاب آوری کشورهای عربی در قبال حملات به تاسیسات آب شیرین کن چقدر است؟