فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۶۸۷۹
انتشار: ۲۱:۱۵ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۳

عمران‌زاده: به خاطر مظلومی باید دربی 79 را ببریم

عصر ایران
از لحاظ تمرینی خوب تمرین کردیم و شرایط خوبی داریم اما خبر درگذشت غلامحسین مظلومی کمی از لحاظ روحی شرایط ما را تغییر داد.
  مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر غلامحسین مظلومی و دینی که به هواداران داریم باید دربی 79 را ببریم.
به گزارش فارس ، حنیف عمران‌زاده در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دربی 79 اظهار داشت: از لحاظ تمرینی خوب تمرین کردیم و شرایط خوبی داریم اما خبر درگذشت غلامحسین مظلومی کمی از لحاظ روحی شرایط ما را تغییر داد.

وی افزود: با همه این شرایط به هواداران استقلال دین داریم و به خاطر غلامحسین مظلومی هم که شده باید این بازی را ببریم.

عمران‌زاده در پاسخ به این سؤال که برخی از مسئولان و بازیکنان پرسپولیس برای این مسابقه کری خواندند،‌ گفت: اجازه بدهید من صحبتی در این باره نداشته باشم و به خودم هم قول دادم قبل از بازی با پرسپولیس در مورد این مسائل صحبتی انجام ندهم.

مدافع تیم استقلال با اشاره به شرایط تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر و عدم نتیجه‌گیری این تیم طی هفته‌های گذشته گفت: تمام حرف من این است که چرا بازی‌های نساجی مازندران از شبکه استانی پخش نمی‌شود. من حنیف عمران‌زاده دوست دارم بازی‌های نساجی را ببینم اما به خاطر کج‌سلیقگی آقایان از این موضوع محروم شده‌ام.

وی تاکید کرد: متاسفانه شبکه مازندران ضعیف‌ترین شبکه استانی است که هیچ رسیدگی به آن نمی‌شود. اکثر برنامه‌ها بی‌محتوا است و به جای اینکه مثل تمام استان‌ها از این تیم حمایت شود اما برعکس بازی‌ها پخش نمی‌شود. چندی پیش برنامه‌ای از این شبکه در خصوص ویلاهای بازیکنان فوتبال و محمدرضا خلعتبری پخش شد و یکی دو مجری نشسته بودند و در خصوص درآمد فوتبالیست‌ها صحبت می‌کردند اما شما به من بگویید که شبکه مازندران چه کمکی به تیم نساجی کرد که جزو سه تیم باسابقه فوتبال ایران است.

عمران‌زاده که اصالتا مازندرانی است،تاکید کرد: شما تصور کنید یک پیرمرد طرفدار نساجی است و نمی‌تواند به ورزشگاه برود چرا این دلخوشی را از او می‌گیرید که حتی بازی تیم محبوبش را تماشا نکند. مردم مازندران همه به عشق نساجی زنده هستند و دوست دارند این تیم به لیگ برتر بیاید اما با کدام حمایت؟ تمام استان‌ها از نماینده مجلس گرفته تا صدا و سیما و غیره به تیم‌های شهرشان کمک می‌کنند اما در اینجا نه تنها بازی‌ها پخش نمی‌شود بلکه حتی به خاطر همین موضوع مدیرعامل یا عوامل باشگاه نمی‌توانند بابت تبلیغات پولی دریافت کنند و به بازیکنان روحیه بدهند.

وی در پایان گفت:مگر غیر از این است که پخش مستقیم یک مسابقه می‌تواند باعث افزایش روحیه بازیکن شود. پس چرا بازیکن را از این فرصت محروم می‌کنید؟ من شخصا برنامه‌های استان مازندران و تمامی استان‌های دیگر را تماشا می‌کنم و دوست دارم بازی‌های نساجی را دوباره ببینم اما نمی‌توانم. آقایان باز هم در حالی که پرهام به قائم‌شهر برگشته تا به این تیم کمک کند، کاری می‌کنند که وی دوباره از این شهر برود و قید کمک به نساجی را بزند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: عمران زاده
ارسال به دوستان
مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران