فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۵-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۴۳۹۸
انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۵-۰۸-۱۳۹۳

مرگ دو کارگر پتروشیمی جم در بوشهر

منابع کارگری ایلنا در پتروشیمی «جم» در بوشهر از کشته شدن دو کارگر دیگر این مجتمع صنعتی بر اثر استنشاق گاز نیتروژن خبر می‌دهند.

به گزارش ایلنا کارگران پتروشمی جم می‌گویند که بعد از ظهر روز ۱۳ آبان دوکارگر واحد تعمیرات پتروشیمی جم حین شستشوی یکی از مخازن گاز دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش، در ابتدا یکی از کارگران بنام «حسین حیدری» مشغول شستشوی یکی از مخازن با گاز نیتروژن بود که به علت ازدحام گاز نیتروژن دچار گاز گرفتگی شده و بیهوش می‌شود.

بنا بر این گزارش، کارگر دیگری بنام «محمود جعفری» که در پایین مخزن متوجه وقوع حادثه می‌شود به قصد کمک همکارش وارد مخزن می‌شود که وی نیز دچار گاز گرفتگی می‌شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه