فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۳۵۵۹
انتشار: ۱۸:۲۸ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۳

بیش از 3 لیوان شیر در روز ننوشید!

عصر ایران
شیر حاوی 18 از 22 مواد مغذی ضروری است. رابطه بین کلسیم و ویتامین D در شیر و اهمیت آنها در حفظ سلامت استخوان ضروری است.
یک رژیم غذایی غنی از لبنیات بخصوص شیر، ترویج احتمال شکستگی از استئوپروز را کاهش دهد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک مطالعه جدید در BMJ منتشر شده نشان می دهد که مصرف زیاد شیر با شکستگی بیشتر و افزایش خطر و میزان بالاتر مرگ و میر در مردان و زنان در ارتباط است.  

مطالعه جدید دانشمندان نشان می دهند که مصرف بیشتر سه لیوان در روز  می تواند خطر شکستگی را افزایش دهد.
 
شیر حاوی 18 از 22 مواد مغذی ضروری است. رابطه بین کلسیم و ویتامین D در شیر و اهمیت آنها در حفظ سلامت استخوان ضروری است. وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) توصیه می کند 3 فنجان لبنیات موجب حمایت از سلامتی و بهبود توده استخوانی می شود.

مصرف سه یا چهار لیوان شیر در روز برای نجات حداقل 20٪ از هزینه های مراقبت های بهداشتی مربوط به پوکی استخوان ضروری است اما افرادی که دارای بیماری پوکی استخوان نیستند بیشتر از 3 لیوان شیر در روز نباید مصرف کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: لبنیات ، استخوان ، کلسیم
ارسال به دوستان
captcha
تراکتور ۲ پیکان صفر؛ نکو با برد آغاز کرد عملیات خنثی‌سازی مهمات عمل‌نشده در محدوده نظامی کنارک انجام می‌شود پس از رد توافق غزه از سوی اسرائیل؛ کوشنر راهی اسرائیل و مصر می‌شود فرودگاه قشم آماده ازسرگیری پروازها شد مرگ ۲ کارگر در حادثه ریزش سیمان داغ حملات اوکراین به بنادر روسیه واردات نفت ترکیه از مسکو را کاهش داد رونمایی از اولین ترکیب استقلال حکم جنجالی در فرانسه؛ ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی برای زیر ۱۵ سال رد شد مأموریت فرسایشی لینکلن در جنگ علیه ایران؛ آمریکا در آستانه اعزام ناو جایگزین بسته‌های پیشنهادی جدید دولت برای تامین مسکن کم درآمدها چه کسی جانشین ترامپ خواهد شد؟ رئیس کمیسیون امنیت ملی: آمریکا به فرار خود از منطقه سرعت دهد سازمان جهانی بهداشت: روزانه ۴ حمله علیه مراکز درمانی رخ می‌دهد ادامه کناره‌گیری‌ها در میان چهره‌های کلیدی کاخ سفید اولیانوف: آمریکا با ادامه جنگ در ایران می‌خواهد اشتباه راهبردی خود را جبران کند