فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۲۹۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۲۹۵۸
انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۳

جلسه بی نتیجه حق پخش بین ضرغامی و کفاشیان

عصر ایران
جلسه ای که از ساعت 15 در سازمان صدا وسیما و با حضور علی کفاشیان و مدیرعاملان باشگاهها شروع شد.بدون نتیجه ای درست و حسابی به پایان رسید. جلسه ای که به نظر می رسید با حسن نیت صدا وسیما پایانی باشد بر روی انتن نرفتن فوتبال ها. رییس صدا وسیما امروز در حالی جلسه اش را برگزار کردکه تا ساعاتی دیگر برنامه نود با موضوع حق پخش روی آنتن می رود.
عصرایران - عزت الله ضرغامی که در 10 سال مدیریتش حاضر نشد روبه رو رییس فدراسیون و روسای باشگاه ها بنشیند درآخرین روزهای مدیریتش از اعضای فدراسیون فوتبال دعوت کرد،جلسه ای داشته باشند. 


جلسه ای که از ساعت 15 در سازمان صدا وسیما و با حضور علی کفاشیان و مدیرعاملان باشگاهها شروع شد.بدون نتیجه ای درست و حسابی به پایان رسید. جلسه ای که به نظر می رسید با حسن نیت صدا وسیما پایانی باشد بر روی انتن نرفتن فوتبال ها. رییس صدا وسیما امروز در حالی جلسه اش را برگزار کردکه تا ساعاتی دیگر برنامه نود با موضوع حق پخش روی آنتن می رود.

اینطور که از داخل سازمان صدا وسیما به گوش می رسد رییس به دنبال توافق با باشگاه هاست و می خواهد این توافق را در آخرین روزهای کاری اش ثبت کند.خبرهایی که به نظر می رسیدنهایتاشایعه باشد. رقم هایی هم در مورد توافق صدا وسیما در این مورد عنوان شده بود. یعنی گفته می شودکه صدا وسیما به رقم 40 میلیاردی برای یک فصل راضی شده است. این درشرایطی است که فدراسیون فوتبال درآخرین تخفیف خود به رقم 60 میلیاردی برای یک سال کوتاه آمده بود.

این در شرایطی است که شبکه 3 سیما کنداکتور خود تا روز دربی را کاملا بسته و فیلم ها و فوتبال هایی را جایگزین کرده تا دست رییس در این جلسه خالی نباشد. با توجه به شایعه هایی که داخل صدا وسیما پیچیده  ، رییس فدارسیون و رییس صدا وسیما امروز به توافق می رسند مگر اینکه فدراسیون به قیمت 40 میلیاردی راضی نباشد.

با این حال در طول جلسه صحبتی در مورد ارقام نشد و فقط ضرغامی پیشنهادکرد فدراسیون این پول را به صورت مستقیم از دولت بگیرد. 
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ضرغامی ، حق پخش
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۷
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
11
112
بنده خیلی خوشحالم که فوتبال ایران را پخش نمی کنند و امیدوارم همچنان بدون پخش بماند
ناشناس
Germany
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
61
54
من اگه جای عزت بودم یک ریال هم به این فوتبال مسخره نمی دادم!
منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان / واكنش سپاه: حمله موشکی و پهپادی به ۸ زیرساخت ارتش آمریکا در كويت و بحرین کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود