فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۷۹۹۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۵۷۹۹۷
انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۳

واکنش وزیر به شایعه حضور دخترش در واردات دارو

عصر ایران
وی افزود: این حرف‌ها لطفی است که یک عده در حق ما دارند! دختر من تحصیلات داروسازی دارد و سال‌هاست که داروخانه بیمارستان میلاد را با دوستان خودش راه اندازی کرده است. از طرف دیگر داروخانه بیمارهایی خاص را شکل داده و زحمت کشیده است.
 وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص شایعه حضور دخترش در واردات دارو توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا نعمت زاده شب گذشته در برنامه پایش در پاسخ به سوال یکی از بیننده‌های این برنامه که پرسیده بود "آیا افرادی همنام فامیلی شما که در کار دارو و پتروشیمی مشغول فعالیت‌اند از بستگان شما هستند؟" گفت: دختر من بیش از 15 سال است که داروسازی خود را تمام کرده و داروساز است؛ بنابراین به خاطر شغلش در کار دارو است. روزنامه ای از قول یکی از نمایندگان مجلس نوشته بود که دختر من مافیای داروست.

وی افزود: این حرف‌ها لطفی است که یک عده در حق ما دارند! دختر من تحصیلات داروسازی دارد و سال‌هاست که داروخانه بیمارستان میلاد را با دوستان خودش راه اندازی کرده است. از طرف دیگر داروخانه بیمارهایی خاص را شکل داده و زحمت کشیده است.

نعمت زاده تصریح کرد: اکنون فرزندان من در زمینه تحصیلی خود مشغول فعالیت‌اند. گناه بچه های من این است که نام فامیلشان هم نام فامیل من است ولی خدا شاهد است که کوچک‌ترین حمایت خاصی از این بچه ها نکردم و خدا را شکر که روی پای خود زندگی معمولی دارند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۳۱
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
36
124
بعد ببخشید داروخانه بیمارستان میلاد را به هر کی از را برسه میدهند برای راه اندازی و اداره کردن ؟

در خصوص بیماریهای خاص چطور ؟
آخرش نگفتید بلاخره در کسوت وارد کننده دارو هستند یا خیر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
مهم اينه كه درست و سالم مديريت بشه. حالا توسط هركسي كه باشه ... صرفا با داشتن سمت كه نمي شه افراد رو متهم كرد ...
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
19
105
يعني چه داروخانه بيمارستان ميلاد را با دستانش راه اندازي كرده ؟ مگر بيمارستان ميلاد متعلق به سازمان تامين اجتماعي نيست ؟ قاعدتا داروخانه آن هم بايد دولتي باشد . و اگر نيست ، چگونه داروخانه بزرگترين بيمارستان كشور كه فوق تخصصي هم هست و خدا مي داند روزانه چه حجمي از دارو و مواد و تجهيزات مصرفي بيمارستاني در آن مصرف مي شود نصيب خانم دكتر نعمت زاده و دوستانشان شده است ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
27
39
در اینگونه موارد باید تحقیقات بیشتری بشود و با مدارک مستند صحبت کرد ! تحقیق کنید آقا !!! تحقیق ! تا به کسی تهمتی نزده باشید !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
10
57
باور کردیم
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
7
43
واقعاً لازم نيس كه شما حمايت بكني
کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی