فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۵۷۳۲۴
انتشار: ۲۱:۱۱ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۳

8 کشته در حمله پهپاد آمریکایی در پاکستان

عصر ایران
منطقه وزیرستان شمالی یک منطقه عمدتا کوهستانی در مرز پاکستان با افغانستان است که از جمله مناطق قبیله‌نشین پاکستان محسوب شده و مدت‌هاست به عنوان پایگاه شبه نظامیان مورد استفاده قرار دارد.
 منابع اطلاعاتی پاکستان اعلام کردند امروز (چهارشنبه) موشک‌هایی که از سوی یک پهپاد آمریکایی شلیک شد 8 شبه نظامی را در منطقه وزیرستان شمالی این کشور کشته و تعداد نامشخص دیگری را نیز زخمی کرد.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه سی‌ان‌ان، این منابع اطلاعاتی عنوان کردند چهار موشک به یک مجتمع مسکونی و یک خودرو پیش از ظهر امروز اصابت کرده است.
 
منطقه وزیرستان شمالی یک منطقه عمدتا کوهستانی در مرز پاکستان با افغانستان است که از جمله مناطق قبیله‌نشین پاکستان محسوب شده و مدت‌هاست به عنوان پایگاه شبه نظامیان مورد استفاده قرار دارد.
 
مجتمعی که روز چهارشنبه هدف پهپاد آمریکایی قرارگرفت بنا به گفته یک رهبر محلی قبیله‌ای در وزیرستان شمالی خانه شبه نظامیان ازبک بوده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پاکستان ، آمریکا
ارسال به دوستان
دیدار عراقچی با رئیس مجلس عراق حماس: جنایات پی‌درپی اشغالگران، بدون پاسخ نخواهد ماند نهاد دریایی انگلیس از افزایش تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز خبر داد دو ستاره ایران در لیست منتخب سایت آماری هو اسکورد داستان پرفراز و نشیب طارمی؛ از پنالتی‌زن قهار تا روزهای بحرانی پایان رویاپردازی؛ چرا فوتبال ایران به بن‌بست رسید؟ سپاه امروز کدام تجهیزات و مراکز آمریکایی را منهدم کرد؟ درخشش تاریخی آفریقا در جام جهانی ۲۰۲۶ با صعود ۹۰ درصدی بازگشایی مسیر هوایی تهران-دبی؛ نخستین پرواز از فردا مرگ‌ومیر سنگین در اروپا همزمان با موج شدید گرما اسرائیل به آثار باستانی لبنان هم آسیب زد اطلاعیه سپاه بروجن درباره انفجار کنترل‌شده در چهارمحال و بختیاری روایت ایندین اکسپرس از وداع تلخ ایران با جام جهانی ۲۰۲۶؛ وقتی رویا در ۱۰۰ ثانیه فرو ریخت ادعای سفیر آمریکا: شاید واشنگتن برای نابودی زیرساخت‌ های ایران پیرامون کنترل تنگه هرمز اقداماتی انجام دهد پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل کوبا در لیگ ملت‌ها
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟