فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۹-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۴۸۲۴۹
انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۹-۰۵-۱۳۹۳

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در کهگیلویه وبویراحمد

عصر ایران
غلام زاده گفت: امسال 21 باند مواد مخدر متلاشی، عده زیادی قاچاقچی دستگیر و 70 دستگاه خودرو حمل مواد مخدر نیز توقیف شد.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیش از یک تن مواد مخدر طی چهار ماه گذشته در این استان کشف شد.

غلام عباس غلام زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 78 درصد افزایش نشان می دهد.

وی اظهارکرد: مواد مخدر کشف شده بیشتر از نوع تریاک بوده است.

غلام زاده گفت: امسال 21 باند مواد مخدر متلاشی، عده زیادی قاچاقچی دستگیر و 70 دستگاه خودرو حمل مواد مخدر نیز توقیف شد.

وی افزود: همکاری مردم نقش بسزایی در کشف مواد مخدر و دستگیری این قاچاقچیان داشته است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟