فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۸-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۳۹۷۳۰
انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۸-۰۳-۱۳۹۳

انتظامی از بیمارستان مرخص شد

عصر ایران
وی افزود: طی این مدت سختی‌های زیادی کشیدم اما الان وضعیتم خیلی بهتر است و دکتر یک هفته استراحت مطلق داده است که بعد از آن به شمال خواهم رفت.
 عزت الله انتظامی که به دلیل مشکلات بعد از عمل جراحی در بخش آی سی یو در بیمارستان دی بستری بود،‌عصر  امروز 18 خرداد ماه مرخص شد.
 
این بازیگر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مدتی در بیمارستان بستری بودم و پزشکان تلاش زیادی برایم کردند که خوشبختانه امروز با بهبود حالم از بیمارستان مرخص شدم.
 
وی افزود: طی این مدت سختی‌های زیادی کشیدم اما الان وضعیتم خیلی بهتر است و دکتر یک هفته استراحت مطلق داده است که بعد از آن به شمال خواهم رفت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: انتظامی ، بیمارستان ، مرخص
ارسال به دوستان
ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید