فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۶-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۲۹۵۱
انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۶-۱۲-۱۳۹۲

گالکسی اس 5 بیشترین نمره را گرفت

گوشی گالکسی اس 5 از بنچ مارک معتبر انتوتو نمره قابل توجه بیش از 35 هزار را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از فو آرنا، اگر همین امروز گالکسی اس 5 قدرتمند را در دست بگیرید احتمالا خیلی کنجکاو هستید بدانید که چه قابلیتهایی پرچمدار جدید سامسونگ را از بقیه گوشی های موجود در بازار متمایز می‌کند.

گالکسی اس 5 درشرایطی نمره بالای 35 هزار را از بنچ‌مارک انتوتو گرفت که غولهایی مثل گالکسی نوت 3 و ال جی G2 به ترتیب نمره 34 هزار و 32 هزار را از این بنچ مارک گرفته‌اند.

همچنین باید در نظر داشت که گالکسی اس 5 رونمایی شده در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا فعلا نسخه اولیه است و نسخه‌هایی که از 11 آوریل به بازار خواهند آمد احتمالا حتی نمره ای بهتر را خواهند گرفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان