فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۲۰۵۵۵
انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۲

روزانه چقدر شکر مصرف کنیم؟

مصرف زیاد شکر سیستم ایمنی بدن انسان را به تدریج نابود می کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، به نوشته پایگاه اینترنتی روسی ولاد تایم، نتایج آزمایشهای گسترده دانشمندان آمریکایی نشان می دهد مصرف مواد خوراکی حاوی شکر توانایی بدن را برای مقاومت در برابر انواع بیماریها به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

 علاوه براین براساس این تحقیقات بیست ساله دوستداران شیرینی در گروه افرادی قرار می گیرند که با خطر بیماریهای قلبی رو به رو هستند.

به گفته پژوهشگران همه افراد بزرگسالی که در مصرف شکر، نوشیدنیهای شیرین، آب نبات و محصولات قنادی زیاده روی می کنند جزء این گروه هستند. ضمنا شیرینی خورها از خطر اضافه وزن و ضعف حافظه هم در امان نیستند.

به گفته دانشمندان در جیره غذایی روزانه میزان شکر و محصولات حاوی آن نباید از 10 درصد بیشتر باشد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مصرف ، شکر ، سیستم ایمنی
ارسال به دوستان
ایران، سومین تیم برتر آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶ تعطیلی رواق کشوردوست به دلیل حفظ حرمت مکانی که به نام رهبر شهید انقلاب بود... از ورود خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث در ایام اربعین جلوگیری شود شانس موفقیت مذاکرات پیش‌رو را بالا می‌دانم مشمولان متولد سال ۸۷ برای شرکت در پیاده روی اربعین نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند چرا تانک‌های روسی کوچک‌تر هستند؟ /راز پنهان پشت ظاهری متفاوت ترامپ برای پول‌درآوردن رئیس جمهور شد بانک‌ها زیر آتش هکرها / فیلترینگ چگونه شبکه بانکی را آسیب‌پذیر کرد؟ اسپیس‌ایکس خط لوله گاز می‌سازد!  وداع تلخ با جام جهانی/ جام مِی و خونِ دل هر یک به کسی دادند!/ 10 واقعیت را نادیده نگیریم چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی سه زمین‌لرزه بزرگ اخیر در آمریکا، ژاپن و ونزوئلا بی‌ارتباط به هم بودند پلیس با خودروی جدید به خیابان آمد (+عکس) تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟