فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۲۰۱۹۸
انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۲

كيفيت هوای تهران در شرايط ناسالم

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دکتر کاظم ندافی گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در شهر تهران که ساعت 8 امروز دریافت شده، شاخص کیفیت هوا181و آلاینده اصلی ذرات معلق (PM2.5) است.

وی افزود: در این شرایط کیفیت هوا ناسالم است و افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان باید از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از خانه اجتناب کنند. افراد دیگر باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از خانه را کاهش دهند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: هوا ، تهران ، آلودگی
ارسال به دوستان
ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن روبیو: هیچ عوارضی در تنگه هرمز اعمال نخواهد شد خانیکی: پایان بد جنگ‌ها، خسارت بارتر از جنگ هستند بوشهر/ خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در دیلم