فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۶۲۰۷
انتشار: ۱۹:۵۸ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۲

روحانی در اجلاس مونیخ شرکت نمی‌کند

رئیس‌جمهور پس از اجلاس داووس به تهران می‌آید و در اجلاس امنیتی مونیخ شرکت نمی‌کند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح فردا چهارشنبه جهت شرکت در اجلاس داووس عازم سوئیس می‌شود.

پیش از این گفته شده بود که رئیس‌جمهور پس از اجلاس داووس جهت شرکت در اجلاس امنیتی مونیخ عازم آلمان می‌شود با این حال اخبار جدید و پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که روحانی برنامه‌ای برای سفر به آلمان ندارد و پس از اتمام برنامه‌های وی در سوئیس، به تهران برمی‌گردد.

احتمالاً محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پس از اجلاس داووس به نمایندگی از دولت یازدهم عازم آلمان می‌شود و در اجلاس مونیخ شرکت می‌کند.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور را در سفر دو روزه به سوئیس بیژن زنگنه وزیر نفت، محمد‌جواد ظریف وزیر امور خارجه و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور همراهی می‌کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: روحانی ، مونیخ ، سوئیس
ارسال به دوستان
اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است