فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۵۹۵۳
انتشار: ۱۲:۴۹ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۲

غنی‌سازی 20 درصد در نطنز و فوردو تعلیق شد

عصر ایران
وی در رابطه با راکتور اراک اظهار کرد:‌ روند بازرسی‌ها در این راکتور که تنها بررسی وضعیت موجود و گزارش آن به آژانس بوده است انجام گرفته است.

مدیرکل پادمان سازمان انرژی اتمی از تعلیق غنی‌سازی 20 درصد در سایت‌های فوردو و نطنز خبرداد.

امیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به طور کلی تولید اورانیوم تا غنای 20 درصد در سایت فوردو و نطنز تعلیق شد.

وی ادامه داد: از ذخیره اورانیوم 20 درصدی موجود در کشور قرار است نیمی از آن رقیق‌سازی شود که انجام این کار نیز آغاز شده است و کارها برای انجام فعالیت اکسید‌سازی نیمی دیگر که دراصفهان قراردارد آغاز شده است.

وی گفت: بازرسان همچنان در مراکز هسته‌ای از جمله اصفهان، نطنز و فردو هستند.

وی در رابطه با راکتور اراک اظهار کرد:‌ روند بازرسی‌ها در این راکتور که تنها بررسی وضعیت موجود و گزارش آن به آژانس بوده است انجام گرفته است.

وی تاکید کرد ایران تعهدات و اقدامات هسته‌ای‌اش در چارچوب توافق ژنو را اجرا کرد.

برچسب ها: غنی‌سازی ، نطنز
ارسال به دوستان
ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان تدوین دستورالعمل‌های ویژه HSE برای مراسم تشییع رهبر شهید سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان نتانیاهو تهدید به استعفا از لیکود کرد آغاز مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در تهران
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟