فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۵۳۹۷
انتشار: ۰۸:۳۱ - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲

در زمستان احتمال "سکته قلبی" بیشتر است

عصر ایران
بیماران مبتلا به فشار خون باید به طور مرتب فشار خون خود را به ویژه در فصل زمستان، اندازه بگیرند.
افراد باید در زمستان بیشتر از هر‌ زمان دیگری فشار خون خود را تنظیم کنند تا در معرض سکته قرار نگیرند.

 دکتر محمود افتخاری‌زاده، متخصص قلب و عروق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: سرمای هوا با بالا رفتن "فشار خون" در ارتباط است بنابراین هوای سرد به ویژه زمستان فشار خون را به خصوص در افراد سالمند بالا برده و آن‌ها را در معرض سکته قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: بیماران مبتلا به فشار خون باید به طور مرتب فشار خون خود را به ویژه در فصل زمستان، اندازه بگیرند.

 وی اظهار داشت: اندازه فشار خون در طی روز در نوسان است اما اگر فشار خون صبح‌ها بالا باشد، احتمالا مشکلاتی مانند کنترل ناقص فشار خون، وقفه تنفسی هنگام خواب، تومور‌های غدد کلیه و بیماری کلیه وجود دارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: زمستان ، سکته قلبی
ارسال به دوستان
وقتی پورشه 911 پرواز می کرد (+عکس) زلزله شدید هندوکش افغانستان را لرزاند ساس‌ سپرفلزی (تصویری) سارا رسول‌زاده روی صحنه می‌رود «جنایت فیلترینگ»، متهم اول اختلال در سیستم بانکی ایران / منتظر چه فاجعه دیگری هستید؟ فیلترینگ را فوراً حذف و «حامیان خائن» آن را محاکمه کنید پاگانی زوندا اتک ؛ میزبان یک تودوزی زیبا و جذاب (+عکس) استوری عباس جمشیدی‌فر بازیگر خطاب به رامین رضاییان: گریه نکن مرد (عکس) 5 نکته درباره قهر جواد خیابانی تجهیز قطر و عربستان به سامانه‌های دفاع اسرائیلی از شربت تریاک تا بازار سیاه؛ روایت بحرانی که درمان اعتیاد را تهدید می‌کند/ وقتی داروی ۴۰ میلی‌گرمی، ۵ میلی‌گرمی می‌شود هشدار کارشناسان: تنش آبی در این ۹ استان شدید است هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ ۳ روز آینده مراقب باشید نرخ دلار به مرز ۱۷۰ هزار تومان بازگشت/ +نرخ طلا و سکه اختلالات بانکی چه زمانی رفع می‌شود؟‌ روایت «تلگراف» از حمله سایبری به بانک‌های ایران
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟