فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۴۶۲۵
انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۲

نماینده مجلس: رباخوارترین بانک ها را در کشور داریم

یکی از نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی «نظام بانکی را ربوی ترین» نظام در کشور عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، قاسم جعفری روز یکشنبه در همایش «خیران حج» اظهار کرد: برخلاف برخی ادعاها که نظام بانکی کشور ما بدون ربا فعالیت می کند، ولی متاسفانه ربوی ترین بانک ها را در کشور داریم.

وی افزود: این مشکلی است که داریم و بنا دارم فریاد بزنم، اما کسی به فکر حل مشکل نظام بد مالی کشور نیست.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان ، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی از علما و صاحب نظران خواست تا تدبیری برای حل این مشکل داشته باشند.

وی اظهار کرد: این نظام اشتباه بانکی بسیاری از خانواده ها را دچار مشکل کرده و از یک طرف با پرداخت تسهیلات انتظار می رود فقر کاهش یابد، اما با این نظام بانکی غلط، تولید فقر می شود.

جعفری گفت: نباید کمک به نیازمندان در جامعه سبب ترویج تکدی گری شود، بلکه باید با فرهنگ سازی، کمک به نیازمندان منجر به توانمندسازی این قشر شود.

همایش خیران حج فقرا با شرکت 100 خیریه استانی و ملی در بجنورد برگزار شد.
برچسب ها: نماینده ، مجلس ، ربا ، بانک
ارسال به دوستان
امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان