کد خبر ۳۰۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۹۴۶۵
انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۲

مقابله با موش‌ها در یک وزارتخانه!

 روزنامه خراسان از دستور مسئولان یک وزارتخانه برای مقابله جدی با حیوانات و حشرات موذی در این نهاد خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، این روزنامه در ستون «ویژه‌ها»ی روز دوشنبه خود نوشت: «بر اساس بخشنامه مسئولان یکی از وزارتخانه‌ها به مدیران و کارمندان این دستگاه، اعلام شده است که بر اساس گزارش‌های واصله میزان کشف و مشاهده حیوانات و حشرات موذی به‌ویژه موش در این وزارتخانه قابل توجه است و بر این اساس مقرر شده اقداماتی مانند عدم نگهداری پسماندهای خشک به‌ویژه نان، جمع‌آوری به‌موقع زباله‌ها و استفاده از توری و چاه‌بست مورد پیگیری جدی و سریع کارکنان بخش خدمات و سایر کارمندان قرار بگیرد.»
برچسب ها: مقابله ، موش‌ ، وزارتخانه
ارسال به دوستان
ستون نویس ورزشی آمریکا: تیم ملی ایران قربانی سیاست و تبعیض و بی عملی فیفا شد اتاق اصناف: فاکتورهای کاغذی دیگر اعتبار ندارند شهرهایی که قواعد سفر را تغییر می‌دهند (+عکس) دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد که بجنگد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟