فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۹۴۴۸
انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۲

سالی یک میلیارد دلار می‌دهیم گوشی ویندوزی بسازید

 شرکت مایکروسافت به سامسونگ برای ساخت گوشیهای هوشمند با سیستم عامل ویندوز یک میلیارد دلار پیشنهاد داد.
 
به گزارش ایسنا، گوشی‌های نوکیا لومیا حدود 90 درصد گوشیهای ویندوزی موجود در بازار را تشکیل می‌دهند. اما حمایت شرکتهای دیگری نظیر اچ تی سی، هوآوی و سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل ویندوز موبایل نسبتا ناچیز بوده است و این مساله نگرانی مایکروسافت را درپی داشته است.
 
مایکروسافت که در حال حاضر مالکیت نوکیا را در اختیار گرفته است، سعی دارد دیگر سازندگان تلفن همراه در جهان را نیز به ساخت گوشیهای مبتنی بر ویندوز ترغیب کند.
 
الدار موتازین - یکی از مقامات مایکروسافت - گفت: این شرکت به سامسونگ پیشنهاد داده در صورتیکه که شرکت کره‌یی خط تولید گوشی‌های ویندوزی را راه بیندازد، سالانه یک میلیارد دلار به این شرکت پرداخت خواهد کرد.
 
مایکروسافت قبل از خرید شرکت نوکیا، این پیشنهاد را به این شرکت فنلاندی نیز داده بود، بطوریکه نوکیا هر سه ماه یک بار 250 میلیون دلار بابت حق حمایت از سیستم عامل از مایکروسافت دریافت می‌کرد.
 
هنوز این موضوع به طور رسمی از سوی مایکروسافت تایید نشده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد واکنش وزارت خارجه به نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ از سوی آمریکا