فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۶۶۹۷
انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۲

دایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز به مدت سه ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی درخواست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده محسن قهرمانی، علی دایی به همراه بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیارش بعد از ظهر امروز به مدت سه ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت و در طبقه پنجم فدراسیون فوتبال مدارک خود را در مورد قهرمانی و برخی از اتفاقات در فوتبال نسبت به گذشته تکمیل‌تر کرد و برای اعضا توضیحات کاملی داد.

گفتنی است قرار است به زودی رأی پرونده محسن قهرمانی اعلام شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تکذیب محدودیت‌های ترافیکی ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور افتتاح نخستین دادگاه برخط کشور در جزیره کیش شهردار نیویورک : از اسرائیل حمایت نمی کنیم خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان وضعیت بحرانی چادرملو پیش از تقابل با گل‌گهر؛ تمرین با ۹ بازیکن
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟