کد خبر ۳۰۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۲
کد ۳۰۰۳۶۸
انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۲

ماجرای فروش زمین‌های شمال با نام جمشید مشایخی

عصر ایران
مشایخی در پایان سخنانش گفت: متاسفانه نمی‌دانم چرا هر بلایی هست سر من می‌آورند!
جمشید مشایخی از استفاده نامش برای فروش زمین‌هایی در شهرستان «محمود آباد» گله کرد.

این بازیگر در گفت‌وگو با ایسنا، ‌گفت: از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم، برای فروش زمین‌های در محمود‌آباد از نام من در تبلیغات آن استفاده شده و قید شده من هم خریدار این زمین‌ها بوده‌ام، در حالی که هیچ گونه شناخت و حتی تماسی با آنها نداشته‌ام.

وی ادامه داد: با شماره‌ای که روی تبلیغات فروش این زمین‌ها درج شده بود تماس گرفتم که به بدترین شکل ممکن پاسخ دادند. در حال حاضر از طریق وکیلم پیگیر این موضوع هستم تا بار دیگر شاهد چنین سوء استفاده‌هایی نباشم.

مشایخی در پایان سخنانش گفت: متاسفانه نمی‌دانم چرا هر بلایی هست سر من می‌آورند!

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر