فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۸۷۷۵
انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۲

عراقی‌ها هم صاحب نسل چهارم تلفن همراه شدند

دو اپراتور مخابراتی در عراق ارائه نسل چهارم خدمات تلفن همراه در این کشور را با استفاده از فناوری LTE آغاز کرده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از تله کام تایگر، Alcatel-Lucent و  Regional Telecom که در شمال عراق فعال هستند اولین شبکه نسل چهارم تلفن همراه عراق را راه اندازی کرده اند تا دسترسی به انواع خدمات دیتا و ارزش افزوده بر روی گوشی ها با سرعت و کیفیت مناسب ممکن شود.

این خدمات با عنوان تجاری Fastlink ارائه می شود. از جمله سرویس های قابل دسترسی از این طریق می توان به اینترنت فوق سریع بی سیم، مشاهده آنلاین ویدیو با کیفیت بالا و مجموعه از برنامه ها برای رفع نیازهای تجاری اشاره کرد.

دو شرکت یاد شده امیدوارند این خدمات با استقبال مناسبی روبرو شود و به رونق اقتصادی در این کشور کمک نماید.
ارسال به دوستان
امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان