فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۲-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۶۸۳۱۳
انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۲-۰۲-۱۳۹۲

استفاده از موبایل در تاریکی ممنوع!

عصر ایران
کسانی که در شب و در تاریکی با موبایل تبلت و یا هر وسیله الکترونیکی دیگری کار می کنند بعد از 40 سالگی باید شاهد چین و چروک زیادی در چشم خود باشند و چشم ها طراوت و زیبایی خود را از دست خواهند داد.

بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهد استفاده از موبایل کامپیوتر گوشی در تاریکی سبب بروز پیر چشمی و مشکلات چشمی زیادی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از لایو ساینس موبایل در تاریکی باعث آسیب رساندن به چشم  و حدقه چشم می شود باعث پف آلودگی در زیر چشم نیز می شود.

بررسی ها نشان می دهد،  کسانی که در شب و در تاریکی با موبایل تبلت و یا هر وسیله الکترونیکی دیگری کار می کنند بعد از 40 سالگی باید شاهد چین و چروک زیادی در چشم خود باشند و چشم ها طراوت و زیبایی خود را از دست خواهند داد.

استفاده از موبایل در زیر تاریکی باعث پیر چشمی زود رس می شود و باعث می شود تا صبح ها پف بیشتری در زیر چشم های خود داشته باشیم.
 
پزشکان توصیه می کنند برای داشتن چشمانی سالم هیچ گاه در تاریکی و بدون نور با موبایل و وسایل  الکترونی کار کنید.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: موبایل ، تاریکی
ارسال به دوستان
ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید