فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۱-۰۱-۱۳۹۲
کد ۲۶۶۱۷۲
انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۱-۰۱-۱۳۹۲

سردار جزایری: مانور آمریکا را رصد می‌کنیم

عصر ایران
جزایری در برابر این پرسش که "دلیل تبلیغات زیاد درباره خطرات کره شمالی و ارتباط آن با ایران چیست؟"، پاسخ داد: آمریکا تلاش می‌کند با ایران‌هراسی و کره‌هراسی حضور نظامی خودش را در منطقه توجیه کند و اصلی‌ترین هدف آمریکا از کره‌هراسی، حضور نظامی بیشتر در منطقه جنوب شرق آسیاست.

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت که در صورت انجام مانور دریایی آمریکا و 30 کشور دیگر در خلیج‌فارس، جمهوری اسلامی ایران با توانمندی اطلاعاتی که دارد، رفتار و برنامه‌های آمریکا را رصد می‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری در حاشیه مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که "نظر شما درباره احتمال برگزاری رزمایش آمریکا با حضور 30 کشور در خلیج فارس در آینده نزدیک چیست؟"، گفت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل توانمندی‌های اطلاعاتی که دارد، قدرت آن روز به روز افزایش می‌یابد و اگر چنین رزمایشی برگزار شود، ایران رفتار و برنامه‌های آمریکا را رصد می‌کند.

وی در برابر پرسش دیگری درباره تحولات سوریه اظهار کرد:‌ ارتجاع منطقه و کشور آمریکا و اسرائیل تلاش زیادی در طول دو سال قبل انجام داد که سوریه را از خط مقاومت خارج کند اما خوشبختانه سوریه همچنان پایدار در صحنه حضور دارد و برداشت ما این است که دولت سوریه قادر است مجموع سرمایه‌گذاری‌هایی را که ارتجاع عرب به کار برده بصورت پتکی بر سر آنها فرود آورد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح افزود: آنچه در تاریخ خواهد ماند، نفرت به اقدامات تروریست‌ها در سوریه است. ممکن است در مقطع کوتاهی تروریست‌ها بتوانند دروغ‌های خود را بوسیله رسانه‌های خارجی راست جلوه دهند اما به طور حتم واقعیت روشن خواهد شد.

جزایری در برابر این پرسش که "دلیل تبلیغات زیاد درباره خطرات کره شمالی و ارتباط آن با ایران چیست؟"، پاسخ داد: آمریکا تلاش می‌کند با ایران‌هراسی و کره‌هراسی حضور نظامی خودش را در منطقه توجیه کند و اصلی‌ترین هدف آمریکا از کره‌هراسی، حضور نظامی بیشتر در منطقه جنوب شرق آسیاست.

معاون ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به پرسش دیگری درباره هجمه‌ها علیه رسانه‌های داخلی اظهار کرد: با وجود اینکه ابررسانه‌ها در اختیار سیستم‌های استکباری و آمریکا قرار دارد ولی آنها به دلیل ترسی که نسبت به رسانه‌های ما دارند به دنبال تحدید رسانه‌های داخلی است. رسانه‌های ما واقعیات سیاسی، نظامی، دفاعی و اجتماعی را ترویج و تلاش می‌کنند که خیابان یکطرفه رسانه‌ها را به خیابان دوطرفه تبدیل کنند. من فکر می‌کنم کشورهای آزاد باید فراکسیون رسانه‌های مستقل ایجاد کنند.

ارسال به دوستان
عراق: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ‌گونه تجاوزی علیه کشورهای همسایه انجام شود تکذیب محدودیت‌های ترافیکی ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور افتتاح نخستین دادگاه برخط کشور در جزیره کیش شهردار نیویورک : از اسرائیل حمایت نمی کنیم خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟