فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۶۱۷۰۲
انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۱

دبی رکورد 10 میلیون گردشگر را در سال 2012 شکست

  ایسنا: در سال گذشته‌ میلادی 10 میلیون و 160 هزار گردشگر به دبی سفر کردند که این رقم نسبت به سال 2011 حدود 18 درصد افزایش داشته است.
 
براساس آمار ارائه شده‌، درآمد هتل‌های دبی در سال 2012 رشد 18 درصدی را نسبت به سال پیش از آن تجربه کردند و درآمدی حدود 19 میلیارد درهم به لطف حضور گردشگران نصیب این شهر شد.
 
به گفته‌ رئیس دپارتمان بازار تجاری و گردشگری دبی‌، این شهر در زمینه‌ گردشگری نمودار رشدی صعودی دارد که سال به سال افزایش پیدا می‌کند و این مرهون گسترش دامنه‌ شهر‌، استراتژی‌های مدیریتی و فراساختارهای طبقات جهانی است. افزایش تعداد هتل‌ها نیز در به دست آمدن این موفقیت موثر بوده‌اند.
 
به گزارش گلف‌نیوز‌، در سال 2012 تعداد هتل‌های دبی از 575 به 599 افزایش داشته است.
 
نتایج این آمارگیری حاکی از آن است که تعداد گردشگران روس که در سال 2012 به دبی سفر کردند 54 درصد نسبت به سال 2011 رشد داشته است. این رقم برای گردشگران چینی 28 درصد بوده است.

برچسب ها: دوبی ، دبی ، گردشگر
ارسال به دوستان
ایران - مصر؛ آزمون آخر برای تاریخ‌سازی رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود