فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۹-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۴۷۲۱
انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۹-۱۱-۱۳۹۱

گاز سمی جان 8 کارگر معدن را در پاکستان گرفت

انباشته‌شدن گاز سمی درون یک معدن زغال‌سنگ در منطقه «دوکی» واقع در ایالت بلوچستان پاکستان موجب مرگ هشت کارگر معدن شد.

به گزارش ایسنا، در این حادثه که در ناحیه «لورالایی» ایالت بلوچستان اتفاق افتاد در ابتدا 10 کارگر معدن بر اثر گازگرفتگی بی‌هوش شدند که تا رسیدن نیروهای امداد، هشت تن از آنان به دلیل خفگی جان باختند.

به گزارش پایگاه اینترنتی «داون»، دو کارگر دیگر در حالت بی‌هوشی از داخل معدن بیرون کشیده شده و به بیمارستان منطقه‌ای «دوکی» منتقل شدند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان وضعیت بحرانی چادرملو پیش از تقابل با گل‌گهر؛ تمرین با ۹ بازیکن تمدید مهلت ثبت‌نام ترمیم سابقه تحصیلی تا ۹ تیر پروتون ویرا وقتی وانت بود! (+عکس) پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی و بارش باران در مازندران
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟