فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۸-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۵۰۵۲۹
انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۸-۱۰-۱۳۹۱

قالیباف: آلودگی هوای پایتخت بی صاحب است

عصر ایران
شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص آلودگی شهر تهران و حل معضل ترافیک که بارها بر قابل حل بودن آن تاکید شده است اظهار داشت: من صریح بگویم، وقتی کاری چند مسئول دارد یعنی بی صاحب است. دیگر حرف دیگری ندارم که بگویم.
شهردار تهران با اشاره به مشکل آلودگی هوا و ترافیک شهر تهران گفت: وقتی کاری چند مسئول دارد یعنی بی صاحب است.

به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (1888) و دیدار با تعدادی از شهروندان، مهمترین موضوعات در شهرداری تهران در حوزه مسایل شهرسازی عنوان کرد و گفت : با اجرای طرح جامع و تفصیلی عموم شهروندان مسایل حقوقی را پیگیری می کنند. در بخشهای خدمات، سرویس دهی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی نیز هیچ مراجعی نداشتم و همه مراجعان در حوزه شهرسازی بودند که یا با قوانین آشنایی نداشتند یا مشکلاتی داشتند که برای حل آنها تصمیم گیری شد.

وی افزود: با برگزاری این جلسات اشکالات سیستمی خود را پیدا کرده و آنها را اصلاح میِ کنیم. مشکلات مردم نیز حل می شود.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص آلودگی شهر تهران و حل معضل ترافیک که بارها بر قابل حل بودن آن تاکید شده است اظهار داشت: من صریح بگویم، وقتی کاری چند مسئول دارد یعنی بی صاحب است. دیگر حرف دیگری ندارم که بگویم.

احتمال افتتاح پروژه صدر - نیایش در فروردین ماه

شهردار تهران در ادامه با اشاره به زمان بهره برداری پروژه صدر - نیایش و اینکه آیا تا زمان افتتاح بزرگراه طبقاتی صدر، تونل نیایش قابل استفاده خواهد بود یا خیر گفت: ما چنین توصیه ای نمی کنیم. کار ما در تونل به اتمام رسیده اما اگر ترافیک اضافی را از تونل نیایش به اتوبان صدر وارد کنیم آن هم بدون بهره برداری از پل صدر، یعنی حجم زیادی از ترافیک را به اتوبان صدر وارد کرده ایم که اکنون نیز ظرفیت ندارد.

وی با بیان اینکه طبیعتا این اقدامی غیر عاقلانه است و به طور حتم مردم نیز از ما نمی پذیرند به طرح دردست بررسی در این خصوص اشاره کرد و گفت: این پیشنهاد مطرح شده که بصورت آزمایشی و موقت، مسیر شرق به غرب تونل نیایش یعنی باند شمالی آن را باز کنیم تا بار شریانی بزرگراه مدرس را به تونل نیایش بدهیم .

قالیباف افزود: این طرح هم اکنون در دست بررسی است و اگر به نفع مردم باشد که به نظر می رسد اینگونه است ، حتما در دهه فجر آن را باز خواهیم کرد اگر نه ، در انتهای سال و یا همان فروردین همه پروژه را با هم افتتاح می کنیم.
ارسال به دوستان
سفیر روسیه: نیروگاه هسته‌ای جدیدی در ایران احداث می‌کنیم استوری رضا گلزار برای تیم ملی (عکس) آغاز روند افزایشی تخصیص ارز به بخش صنعت / برنامه‌ریزی بانک مرکزی برای استفاده از منابع ارزی آزادشده تکذیب خبر مسدود شدن ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید