فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۲۳-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۵۹۱۱
انتشار: ۱۸:۳۴ - ۲۳-۰۹-۱۳۹۱

مسمومیت گاز کلر ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

عصر ایران
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود: ساعت 8 و 30 دقیقه امروز در هتل ارم تهران 4 نفر بر اثر استنشاق گاز کلر مسموم شدند که با حضور 3 دستگاه آمبولانس همه آنها به بیمارستان لقمان منتقل شدند.
اورژانس تهران اعلام کرد: مسمومیت با گاز کلر در هتل ارم تهران ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد و در حادثه‌ای دیگر واژگونی پراید در خیابان خاوران ۴ نفر را راهی بیمارستان ۷ تیر کرد.

به گزارش فارس،حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود: ساعت 8 و 30 دقیقه امروز در هتل ارم تهران 4 نفر بر اثر استنشاق گاز کلر مسموم شدند که با حضور 3 دستگاه آمبولانس همه آنها به بیمارستان لقمان منتقل شدند.

وی گفت: در حادثه دیگری در خیابان خاوران نیز یک پراید واژگون شد که هر 4 نفر سرنشین آ‌ن مصدوم شدند و اورژانس تهران با استفاده بالگرد این مصدومان را به بیمارستان 7 تیر منتقل کرد که یکی از مصدومان بدحال است.
ارسال به دوستان
«کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد