فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۷۱۴۸
انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۱
در گفتگو با عصر ایران:

بیژن نوباوه: چون شرایط خوب است، امضایم را از "طرح سوال"پس گرفتم

عصر ایران
دولت کارهای خوبی را در راستای مباحث اقتصادی انجام می‌دهد و همچنین همکاری خوبی هم با مجلس بر قرار کرده است، امیدوار شده‌ایم که شرایط بهتر شود و به همین دلیل سؤال را غیر لازم می‌دانیم.

عصر ایران؛ سعید شمس - طرح سؤال از رییس جمهوری همچنان توسط طراحان پیگیری می‌شود تا احمدی نژاد برای بار دوم به مجلس احضار شود. اما مساله جالب این است که امضا‌ها در روزهای اخیر تعدادشان تغییر می‌کند. نماینده‌هایی امضای خود را پس می‌گیرند و همچنین هستند کسانی که تازه تصمیم به این گرفته‌اند که امضایشان در ردیف امضاهای طرح باشد.

بیژن نوباوه یکی از آنهایی است که امضای خود را پس گرفت و شرایط مطلوب و همچنین تحرکات چند وقت اخیر خود را دلیل اصلی این تصمیم خود عنوان می‌کند.

نماینده مردم تهران در شرایطی که تمایلی برای گفتگو نداشت، به چند سؤال پاسخ داد.

*چرا امضای خودتان را از طرح سؤال پس گرفتید؟

هیچ نظری ندارم.

*بالاخره حتما یک دلیلی برای تصمیمتان دارید.

گفتم که نظری ندارم. No coment!

*یعنی...

امضاء به این دلیل بود که شرایطی به وجود آید که کارهای کشور به خوبی پیش برود و به این دلیل که سؤال در هر شرایطی و از هر مقام و مسؤلی جزیی از وظیفه نظارتی ما است، دنبال این بودیم تا بر اساس شرایط موجود سؤالات خود را از رییس جمهوری بپرسیم.

اما وقتی می‌بینیم که کارهای خوبی در حال انجام شدن است، دلیلی نمی‌بینیم که طرح سؤال از رییس جمهوری را پیگیری کنیم. کارهایی که در کمیته تخصیص ارز در حال انجام است، دست آوردهای مثبتی داشته و به همین دلیل شرایط در حال بهبود است.

*یعنی سؤال را باید منتفی دانست؟

ببینید! سؤال از رییس جمهوری اساسا با چه هدفی صورت می‌گیرد؟ وقتی که احساس شود سوء مدیریت‌ها اجازه نمی‌دهند کار مردم به خوبی به پیش برود، از مسؤلین چرایی چنین شرایطی را جویا می‌شویم. اما حالا که نشانه‌هایی مثبتی را مشاهده می‌کنیم و به این نتیجه رسیدیم که دولت کارهای خوبی را در راستای مباحث اقتصادی انجام می‌دهد و همچنین همکاری خوبی هم با مجلس بر قرار کرده است، امیدوار شده‌ایم که شرایط بهتر شود و به همین دلیل سؤال را غیر لازم می‌دانیم.

*محور سوال ، اوضاع ارز و قست آن است و  ارز همچنان قیمتی بالا‌تر از حد معمول دارد.

خب! بحث این است که ما اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و باید از این به بعد نیازهای واقعی بازار را شناسایی کنیم تا بدانیم که چه کسانی نیاز واقعی به ارز دارند. به عنوان مثال مایحتاج غذایی و همچنین دارویی که باید در اولویت باشد و همچنین نیازهای اصلی صنایع و بحث‌های مربوط به دانشجو‌ها مورادی است که صد در صد باید رسیدگی شوند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نوباوه ، طرح سؤال
ارسال به دوستان
حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده