فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۸۳۰۳
انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۱

كارمندان به رفاه آلوده شده‌اند!

ایسنا نوشت:

«محمدرضا محمودي» معاون عمراني استاندار تهران گفت: براي راه‌اندازي مجدد سرويس ادارات در راستاي كاهش آلودگي هوا و كاهش تعداد خودروهاي تك‌سرنشين در خيابان‌ها، بايد اقدامات سختگيرانه اعمال شود. در حال حاضر همه كارمندان به رفاه آلوده شده‌اند، پس چگونه ممكن است بار ديگر امكان راه‌اندازي سرويس ادارات براي اياب و ذهاب آنها فراهم شود؟

برچسب ها: کارمندان ، رفاه
ارسال به دوستان
«کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد