فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۲۲-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۰۸۷۵۱
انتشار: ۱۳:۲۷ - ۲۲-۰۱-۱۳۹۱

عكسبرداری پهپادهای سپاه و ارتش از ناوهای آمریكایی

عصر ایران
این مقام ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران تاكید كرد: این گونه ادعاها تخصصی نیست زیرا مهمتر از هواپیماهای بدون سرنشین سامانه های ماهواره ای جاسوسی و اطلاعاتی هستند كه قوی ترین و بهترین عكس ها را می گیرند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با رد ادعای برخی رسانه های خارجی در زمینه ورود هواپیمای بدون سرنشین به فضای كشورمان، از پرواز پهپادهای سپاه و ارتش بر فراز ناوهای آمریكایی و تهیه عكس از آنها خبر داد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی روز سه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران افزود: پهبادهای سپاه و ارتش بر روی ناوهای آمریكایی پرواز كرده و از آنها عكسبرداری می كنند.

** تصاویر منتشر شده متعلق به سامانه های ماهواره ای است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در خصوص ادعای برخی رسانه های بیگانه مبنی بر عبور هواپیماهای بدون سرنشین از فضای ایران و انتشار تصاویر مربوط به این هواپیماها اظهارداشت: هیچ هواپییمایی بدون سرنشین جاسوسی از فضای ایران عبور نكرده و تصاویر منتشر شده متعلق به سامانه های ماهواره ای است.

این مقام ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران تاكید كرد: این گونه ادعاها تخصصی نیست زیرا مهمتر از هواپیماهای بدون سرنشین سامانه های ماهواره ای جاسوسی و اطلاعاتی هستند كه قوی ترین و بهترین عكس ها را می گیرند.

امیر سرتیپ اسماعیلی افزود: هر كشوری كه بخواهد از اطلاعاتش محافظت كند آنها را پنهان می كند اما اگر بخواهد دشمن را به اشتباه بیندازد برخی اطلاعات را در معرض دید قرار می دهد كه هیچ ارزشی ندارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به شكار یكی از هواپیماهای بدون سرنشین در ماه های اخیر گفت: یكی از این هواپیماها خواست عبور كند؛ مشاهده كردید كه چه اتفاقی برای آن افتاد.

وی ادامه داد: نمی توان ثابت كرد كه عكس های منتشر شده از چه دوربین و چه سامانه ای است اما ما می توانیم تاكید كنیم كه این عكس ها متعلق به سامانه های ماهواره ای است و مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین كه از فضای ایران عبور كرده باشند نیست.

امیر سرتیپ اسماعیلی تاكید كرد: هیچ هواپیمای با سرنشین و بدون سرنشینی تا كنون به كشور ما وارد نشده و اگر ورود پیدا كرد لاشه آن را به شما نشان می دهیم.

** سامانه راداری بومی ثامن بزودی رونمایی می شود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به دستاوردهای راداری قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیاء گفت: سامانه راداری ثامن كه كاملا بومی و جدید است بزودی رونمایی می شود.

ارسال به دوستان
سفیر روسیه: نیروگاه هسته‌ای جدیدی در ایران احداث می‌کنیم استوری رضا گلزار برای تیم ملی (عکس) آغاز روند افزایشی تخصیص ارز به بخش صنعت / برنامه‌ریزی بانک مرکزی برای استفاده از منابع ارزی آزادشده تکذیب خبر مسدود شدن ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید