فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۴-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۷۰۵۷
انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۴-۱۰-۱۳۹۰

سبزيجات، سموم بدن را دفع مي‌كنند

عصر ایران
متخصصان كره‌اي پس از مطالعه روي گروهي از شركت كنندگان كه مدت پنج روز در يك معبد بودايي مستقر شده‌ بودند، به اين نتايج دست يافتند.
در يك آزمايش جديد معلوم شد پنج روز مداوم گياه خواري، تاثير چشمگيري در كاهش مقدار سموم شيميايي و آنتي بيوتيك‌هاي مضر موجود در بدن دارد و بدن را از اين قبيل مواد پاكسازي مي‌كند.

به گزارش ايسنا، اين نوع رژيم گياه خواري باعث مي‌شود نوعي ماده شيميايي موسوم به فتالات‌ها كه به طور معمول در پلاستيك‌ها يافت مي‌شود از بدن خارج شود.

بنا بر گزارش مجله آنلاين ديسكاوري نيوز، متخصصان كره‌اي پس از مطالعه روي گروهي از شركت كنندگان كه مدت پنج روز در يك معبد بودايي مستقر شده‌ بودند، به اين نتايج دست يافتند.

اين متخصصان همچنين رژيم غذايي شركت كنندگان را قبل از آغاز آزمايشات ارزيابي كرده و متوجه شدند نوع تغذيه اين افراد در 48 ساعت با مقدار مواد شيميايي موجود در ادرار آنها رابطه مستقيم دارد. هرچه مقدار اين مواد شيميايي در ادرار كمتر باشد ميزان فشار اكسيديته نيز كمتر مي‌شود و سموم بدن كاهش مي‌يابد.
ارسال به دوستان
امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان