کد خبر ۱۸۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۴-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۸۰۱۴۷
انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۴-۰۶-۱۳۹۰

اقدامات غیربهداشتی یک بیمارستان خصوصی

عصر ایران
هر روز صبح بین ساعت 8 تا 9 صبح زباله های این بیمارستان تخلیه می شود و شیرابه های زباله ها که ته مخازن باقی مانده و آغشته به مواد خطرناک و بیماری زاست درخیابان شسته و فاضلاب آن کف خیابان رها می شود که این امرصد درصد غیر اصولی است و سلامت مردم را تهدید می کند.
بولتن نيوز - دفع غیر بهداشتی زباله در یک بیمارستان خصوصی در فلکه دوم صادقیه تهران، باعث اعتراض جمعی از شهروندان تهرانی شد.

ساعت هشت و سی دقیقه صبح زمانی که پرسنل خدماتی بیمارستان زباله های بیمارستانی این مرکز درمانی را مطابق روال هر روز به خیابان پشت بیمارستان انتقال دادند، با اعتراض مسافرانی که در صف تاکسی های کرایه ولی عصر صادقیه منتظر بودند و مخازن غیر بهداشتی زباله های بیمارستانی باعث آزار آنان می شد، مواجه شدند.

خبرنگار ما خود شاهد عینی این رویداد بود و خونابه هایی را که کف خیابان اعتمادیان مقابل در پشتی بیمارستان ریخته بود و شست و شوی مخازن زباله بیمارستانی توسط پرسنل خدماتی بیمارستان را مشاهده کرد.

یکی از مسافران به خبرنگارما گفت هر روز صبح بین ساعت 8 تا 9 صبح زباله های این بیمارستان تخلیه می شود و شیرابه های زباله ها که ته مخازن باقی مانده و آغشته به مواد خطرناک و بیماری زاست درخیابان شسته و فاضلاب آن کف خیابان رها می شود که این امرصد درصد غیر اصولی است و سلامت مردم را تهدید می کند.

مسافر دیگری می گوید مخازن دفع زباله بیمارستانی به دلیل آلودگی شدید به انواع بیماریها باید کاملا در بسته ومحکم باشد و زباله ها بدون این که باز شوند با مخازن حمل گردد و مخازن جایگزین در بیمارستان استفاده شود و روز بعد مخازن پر شده تحویل گرفته و مخازن خالی، شسته شده، تحویل بیمارستان شود.این روشی است که در همه جای دنیا عمل می شود اما متاسفانه برخی از بیمارستانهای ما تنها به فکر درآمد هستند و به سلامت مردم توجه ندارند.

خبرنگار ما می افزاید دفع زباله بیمارستانی در این بیمارستان به شدت غیر بهداشتی است زیرا علاوه براستفاده ازمخازن زباله های بیمارستان که مربوط به زباله های عادی است ودر همان محل بازشده ودر کامیون ها تخلیه می شود، کارکنان خدماتی بیمارستان هم پس از تخلیه زباله ها، مخازن را در خیابان و در برابر چشم مردم و رهگذران شست و شو می دهند و فاضلاب حاصل ار این عمل را در خیابان رها می کنند در حالی که مراکز بیمارستانی باید کوره های زباله سوز داشته باشند وطبق قانون ملزم به تفکیک زباله های بیمارستانی از زباله های عادی و بی خطر سازی زباله های آلوده هستند اما متاسفانه سود جویی ها در کنار عدم نظارت سازمان های مسئول، این بیمارستان را به جای آن که محلی برای تامین سلامت مردم باشد، به کانون نشر آلودگی مبدل ساخته است.
ارسال به دوستان
سفیر روسیه: نیروگاه هسته‌ای جدیدی در ایران احداث می‌کنیم استوری رضا گلزار برای تیم ملی (عکس) آغاز روند افزایشی تخصیص ارز به بخش صنعت / برنامه‌ریزی بانک مرکزی برای استفاده از منابع ارزی آزادشده تکذیب خبر مسدود شدن ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید