فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۳۱۵۸
انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۰

افزایش نگران‌کننده مصرف مخدرهای صنعتی

عصر ایران
پلیس امسال 30 آشپزخانه خانگی تولید مواد مخدر صنعتی را کشف و متلاشی کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با هشدار نسبت به افزایش مصرف مواد مخدر در میان جوانان گفت: قرص های روانگردان کیپ تاگون وارد ایران نشده است.

سردار حمید رضا حسین آبادی در گفتگو با مهر اظهار داشت: متاسفانه مصرف روانگردان ها و مواد مخدر صنعتی در میان جوانان افزایش یافته و نگران کننده است به طوریکه کشفیات مواد مخدر صنعتی در سه ماهه نخست سالجاری بسیار افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تولید کنندگان مواد مخدر صنعتی با وارد کردن افدرین اقدام به تولید شیشه در داخل می کنند تصریح کرد: پلیس امسال 30 آشپزخانه خانگی تولید مواد مخدر صنعتی را کشف و متلاشی کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با رد ورود قرص های روانگردان کیپ تاگون تاکید کرد: این روانگردان ها در کشورهای عربی تولید و مصرف می شود و خوشبختانه این روانگردان ها تا کنون وارد کشور نشده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مخدرهای صنعتی
ارسال به دوستان
پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟