کد خبر ۱۶۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۷-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۸۳۲۲
انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۷-۰۳-۱۳۹۰

مشمولان 15 روزه معافیت پزشکی می گیرند

عصر ایران
نوبت شورای پزشکی مشمولان حداکثر ظرف مدت 3روز انجام می‌پذیرد و در صورت مثبت بودن رای شورای پزشکی پرونده‌ همان روز معرفی به صدور کارت می‌شود.

ایسنا: رییس مرکز وظیفه عمومی تهران بزرگ از کاهش زمان رسیدگی به درخواست معافیت پزشکی حداکثر به 15روز خبر داد.

سرهنگ علی زارعی، در این باره اظهارکرد: به منظور تسهیل و کاهش زمان رسیدگی به درخواست معافیت پزشکی مشمولان و از بین بردن امکان جعل، در سال جاری 80 درصد معاینات پزشکی مشمولان تهران بزرگ بصورت متمرکز در بیمارستان امام سجاد(ع) صورت می‌گیرد.

وی افزود: به منظور کاهش زمان رسیدگی به درخواست معافیت پزشکی برگ معرفی به بیمارستان ظرف مدت 3 روز از طریق پست پیشتاز به نشانی مشمول ارسال شده و جوابیه بیمارستان نیز توسط رابطان وظیفه عمومی به مرکز وظیفه عمومی تهران بزرگ ارسال خواهد شد.

رییس مرکز وظیفه عمومی تهران بزرگ افزود: نوبت شورای پزشکی مشمولان حداکثر ظرف مدت 3روز انجام می‌پذیرد و در صورت مثبت بودن رای شورای پزشکی پرونده‌ همان روز معرفی به صدور کارت می‌شود.

وی گفت: در طرح جدید، زمان رسیدگی به درخواست معافیت پزشکی حداکثر ظرف 15روز انجام می‌شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟ تصویری که از داخل منزل شهید لاریجانی منتشر شد دیدنی های امروز؛ از موج گرمای اروپا تا امداد و نجات در ونزوئلا جوانان در بودجه کجایند؟