فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۶۳۲۲
انتشار: ۱۱:۵۵ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۰

رژيم سعودي در كشورهاي عرب خليج فارس پايگاه نظامي احداث مي كند



وزير خارجه بحرين از تاسيس پايگاه هاي نظامي در كشورهاي حاشيه خليج فارس توسط عربستان خبر داد.

به گزارش شبكه تلويزيو ني بي بي اس، «شيخ خالد آل خليفه»، وزير خارجه بحرين با تاكيد بر احتمال ماندن نيروهاي اشغالگر عربستاني در خاك اين كشور حتي پس از رفع حالت فوق العاده اظهار داشت: شوراي همكاري و در راس آن دولت عربستان، به دنبال ايجاد پايگاه هاي متعدد در كشورهاي عربي حوزه خليج فارس است.

وي با توجه حضور نيروهاي سركوبگر عربستان در بحرين گفت: هر تهديدي كه كشوري با آن مواجه باشد، بدون ترديد و به طور حتم بر همسايگان آن كشور نيز تاثير مي گذارد و ما به دنبال توسعه قدرت شوراي همكاري خليج فارس هستيم تا پايگاه هاي متعددي در كشورهاي عضو شوراي همكاري داشته باشد.
ارسال به دوستان
ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان تدوین دستورالعمل‌های ویژه HSE برای مراسم تشییع رهبر شهید سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان نتانیاهو تهدید به استعفا از لیکود کرد آغاز مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در تهران
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟