فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۶۰۷۴
انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۰

اخراج زني از قطار بعد از 16 ساعت صحبت‌كردن با تلفن (+ عکس)

پليس ايالت «اورگان» آمريكا از اخراج و دستگيري يك زن از قطار به دليل بلند صحبت كردن با تلفن همراه خبر داد.

به گزارش ايسنا، «ليكيشا بيرد» 39 ساله پس از دستگيري به ماموران گفت: من 16 ساعت در قطار در كنار مسافران ديگر بودم و تمام طول مسير را هم صحبت كردم.

پليس ايالت «اورگان» هم در بيانيه خود كه در شبكه خبري فاكس‌نيوز آمده است، اعلام كرد كه اين زن با حالتي پرخاشگرانه و با صداي بلند با تلفن همراه خود صحبت مي‌كرد و به هشدارهاي ماموران قطار اصلا توجه نكرد.

به گزارش ايسنا، بر اساس اعلام دپارتمان حمل و نقل ريلي آمريكا اين زن در ايستگاه آخر توسط ماموران پليس از قطار اخراج شد و بايد پاسخگوي برهم زدن آرامش مسافران باشد.


برچسب ها: اورگان ، تلفن
ارسال به دوستان
«عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه