فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۶۰۷۴
انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۰

اخراج زني از قطار بعد از 16 ساعت صحبت‌كردن با تلفن (+ عکس)

پليس ايالت «اورگان» آمريكا از اخراج و دستگيري يك زن از قطار به دليل بلند صحبت كردن با تلفن همراه خبر داد.

به گزارش ايسنا، «ليكيشا بيرد» 39 ساله پس از دستگيري به ماموران گفت: من 16 ساعت در قطار در كنار مسافران ديگر بودم و تمام طول مسير را هم صحبت كردم.

پليس ايالت «اورگان» هم در بيانيه خود كه در شبكه خبري فاكس‌نيوز آمده است، اعلام كرد كه اين زن با حالتي پرخاشگرانه و با صداي بلند با تلفن همراه خود صحبت مي‌كرد و به هشدارهاي ماموران قطار اصلا توجه نكرد.

به گزارش ايسنا، بر اساس اعلام دپارتمان حمل و نقل ريلي آمريكا اين زن در ايستگاه آخر توسط ماموران پليس از قطار اخراج شد و بايد پاسخگوي برهم زدن آرامش مسافران باشد.


پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اورگان ، تلفن
ارسال به دوستان
حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده