فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۲-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۳۲۳۸
انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۲-۰۲-۱۳۹۰

قلبتان را با مصرف گردو بیمه کنید

عصر ایران
سطح آنتی اکسیدانها در بدن پس از مصرف مغز گردو تا دو برابر افزایش می یابد و ممکن است این فرایند در نهایت موجب کاهش کلسترول بد در خون افراد شود .

مصرف روزانه یک مشت مغز گردو سطح آنتی اکسیدانها را در بدن می دهد و به حفاظت از بافت قلب کمک می کند .
 
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از یونایتدپرس ؛ پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا اعلام کردند: مغز گردو سرشار از انواع مختلفی از ویتامین ایی آنتی اکسیدان معروف به توکوفرول است .

به گفته محققان ، اصولا انواع آجیل از نوع خاصی از ویتامین "ایی E" معروف به گاما توکوفرول غنی هستند .

سطح آنتی اکسیدانها در بدن پس از مصرف مغز گردو تا دو برابر افزایش می یابد و ممکن است این فرایند در نهایت موجب کاهش کلسترول بد در خون افراد شود .

مصرف مغز گردو موجب می شود میزان گاما توکوفرول تا دو برابر افزایش یابد و سطح اکسیداسیون لیپوپروتئین با غلظت کم یا همان کلسترول بد تا یک سوم کاهش یابد .

همچنین آنتی اکسیدانها در مغز گردو جذب بدن می شوند و در برابر ابتلا به بیماریهای مختلف از جمله سرطان و بیماریهای قلبی تاثیری محافظت کننده دارند .
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
عکس دسته‌جمعی عده‌ای از مردم «خرمشهر» در زمان ناصرالدین شاه از «بزغاله‌پارتی» تا «خوراک لوبیای اشکانی»؛ نگاهی به خوراک ایرانیان باستان ورود به این غار برای گردشگران ممنوع شد! / اولین غار دریایی ایران کجاست؟ سوئیس ۱-۱ قطر/ خوخی مهم ترین گل تاریخ قطر را زد خروج تعدادی از هواپیماهای سوخت‌رسان آمریکایی از فرودگاه بن‌گوریون خداحافظی مانچینی با السد؛ مقصد بعدی سرمربی ایتالیایی مشخص شد برتری سوئیس بر قطر در نیمه نخست؛ پنالتی سرنوشت‌ساز امبولو پست معنادار رهبر انقلاب در آستانه توافق: از اختلافات سیاسی و برجسته کردن تفاوت های اجتماعی بپرهیزید بی‌احتیاطی و حرکات نمایشی؛ عامل مرگ نوجوان موتورسوار ۱۴ ساله قمی اردوی متفاوت تیم ملی در مکزیک؛ آنالیز حریفان در اتاق بازیکنان رایزنی و گفت وگوی وزیران امورخارجه پاکستان و عربستان درباره توافق ایران و آمریکا جنجال لباس دوم بلژیک؛ از شاهکار هنری تا پیژامه بچگانه (+عکس) نتانیاهو از دیدارهای ترامپ در نشست گروه هفت کنار گذاشته شد بازگشت ۹۳ درصد حجاج ایرانی به کشور  مقام‌های اسرائیلی: توافق احتمالی با ایران، منافع و مصالح امنیتی ما را در معرض خطر قرار می‌دهد